Saturday, October 23, 2010

:)

haha stlh berkurun behabuk skang ni cleaning process....cian page nih..
yeah skang ni on d way to d big day in my life...exam ! (siut kamu,ckp cam prepare gile)
stress bpnjgn,mne tkanye mcm ne aku leh brani mati amik subj econs yg mmg xsedarah dging ngan aku tuh...mcm mne kene amik blik paper bsness nih,mcm ne nk fully prepare nih,cmne nk msuk u for degree ni..(xkira nk type byk2 menggila punya,,lgponak nyer page kan2)

last fiday havoc kat mcd ngan mus n eysha..haha fun habis...pot pet pot pet dkt 2 jam cm mcd tuh aku nyer....dgn kak promo eskim bsing kte bdk skola cine busuk lah pe lah..

smlm(jmaat) bgn lmbt kol 6 pg...toyol mne sorok jam aku nih...serabai gile aku siap...ngan keadaan cam org bepantang ank ke seploh aku rakus kejar bus....haha 6.30 bus yg lmbap mglhkan labi2 pon tibe...tmbh ngan jln mampat tuh kol 7.10 ak smpai kat lrt stesen...seb bek train smpai time uth gak..lg skali jd sardin..mampat...tepikir gak on d way tuh,ak nih nek train kat m'sia ke kat nepal ke bangladesh ke indon nih?adui haruman kalah anna sui nye perfume(yakin 100%) :P haha...smpai je aku mmg dah ready in action...lgkah mmg xayu dah aku jln...
jupe eysha yg mmg tiap ari ske xcercise dtg lmbt....smpai gate prefect ckp dah second bell...hoh menggila aku lari ngan beg cam ank gajah brt nye...eysha mmg meroyan koh..lari angkat kain..gile ah..seksi sgt..aku jth cintak at ko weh...xo hahahaha
nsib bek lpas gak turun assemble...tp tuh ah pnt cam pe...

blik umah aku landing kat tilam yg dah spttnye msuk tong smph..spring gile tojoh2 bdn aku....kalo gugur lmak dlm bdn xpe gak...ngan migrain yg dah 2 hr jd bf ak ...parahhhh...ckp kat ma,berleter ah kejanye mne taknye stu botol tuh less than one month kot aku bereskan,,,gila ah ko SNR(mendabik dada pnuh bga dgn koyok bertamapl kirik kanan pala...)...
bgn je dah maghrib..syabas ah...mne tak nyer dah dkt sbln mgu exam ni aku tido dua jam..sengsara gile...mata dah mcm black hole dh adik aku ckp...tp brt bdn xgak trun2...

skang nih mata msih segar....plan for today,mkn,study n siapkan tinggalan kerja yg amat2 byk..xde duir nk byr penalti xsiap keja...

No comments: