Sunday, October 31, 2010

ops cuci cuci :)

tarikh : 30 oktober
hari :sabtu
tempat : kamar ku
yang terlibat : cik SnR , pengarah program
pn ........ , pereka seni kreatif

wah2...hahahah....akhirnye clear :P weeee bilik sudah kemas,cantik,bersih,kilat,menarik, dan yg seumpama dgn nye....(apsal kau nih?)
haha lepas hampir sebulan xsapu bilik (act. lebih dr itu,demi mnjga air wajah~)
semenjak naik upper six nih mmg jujur aku katakan yg aku nih tidur merempat je...means....kat mane dan..celah meja kalo muat aku tibai..nape gini jadi nye?hahhhh ni sbb study smpai late n8(err walaupon xsmpai 8 jam.. :P )
haha memang dasat lah,ma ckp apsal la ank aku sorg nih jd gini...ayh kata imej bkn main kemas tp part tidur serabai (adeh amik kau sebijik )..adik2 bilang kalo kakak mereka xnormal....ade aku kisah...?ni sume plan jimat masa n tenaga...hahahakalo tidur stakat dua jam baik lah xyah cecah tilam,lantai je sesuai kan....tp mmndangkan dah agk melampau,ketularan bawel nye...terpksa lncrkan ops cuci2 nih..dgn jayanya td siap.....(dgn penuh riak n takbur...ceit dosa kau snr~)
ni ma nye galakan ah nih...kalo xmampuih cheq xmau...lantak pi lah..tgu lepas peghiksa bru cgeq pi kemaih....

"oghe tino kalo bilek lagu saghe tikuh,sapo pun x emboh ambek wat gawe....gi la kemah bilek mu tuh bia nmpok seghupo ore tino punya bilek..mana lah tahu kepah nih mu sibuk dgn kija ka blaja ka..."ghoyat ma aku dlm versi kelantan bila naik angin kus2,,,,huish

:P end....
~jgn tiru pangai saye ye nti buruk padah :)

No comments: