Wednesday, January 19, 2011

Bank....

this is my new love...take note cik sabrina...hari nih saya citer psal kerjaya saya yg kamu send xbaper nak paham....saya kerja dgn bank jd mcm ah long...erk?lbey kurang lah tp nih yg halal okeh :)
kerja ni mcm menakutkan mse first2 dulu...mmg pon...xde mcm2 lagi..benar ia menakutkan...sungguh....tak tipu...buktinyer....

setiap hari dari senin hingga sabtu kerja....nak cari duit...nak cri duit.....bernaung bawah company yg bkrjsama ngan bank okeh :)

jd setiap hari aku dating ngan telefon,file case yg bergunung-gunung...plus......encik telekom yg tlg menyambungkan talian.....segala prosedur mkmah...i mean law .....ohhhhh pening sgt....

tp time case selesai means ader payment of coz hati kembang sekembang mungkin sbb gaji masyuk....

tp yg xbest tiap ari stresss,dipuji dgn kate2 kesat oleh golongan belia yg sbnrnye umo lbih kurang je...bygkanlah....ahahaha mmg bising tak terkate.....mcm kat pasar pudu....

by the way....saya berjaya menjadi tabah kerana gaji nyer :) mus :P angah :P dan suasanan yg gila :P oh yeah

No comments: