Saturday, March 19, 2011

kamu igt kamu hebat ker?

heh hari nih meh nak citer psl sorg makhluk Allah nih...ish ENCIK B....mmg bukan nme betol pon...gile nak ltak name btul ish mkn pkai straw saye pasnih taw...isk2 xmo2...

adoi ntah cne lah leh knal ngan die smpai naik bertanduk aku layan...ape taknyer....perangai die ish mmg aku tak tahu baka mane die ikut....control king yg amat sgt...

MAKCIK GERAM Uoolllsssss.... =.= grrrrrr

dah hmpir setahun saye bthn...dan akhirnye amik ko...hahaha bia aku jd drama queen....amik ko....(gelak sinis mcm mak tiri bwg putih....)

last week die msj aku,ak dgn sng hati dan sesuka sesuki hati tipoooo die ckp ak kwn ngan sorang mamat nih...siap mtk encik tuh kerjasama dgn saya...sukses bgt...skrg kepoh2 tye aku xmsj die ke ape lah....bla bla bla...haha pasni kalo terus dgn prgai gituh confirm saya tendang kamu dari hidup saya....biar wassalam...kan senang....
erk tau nmpk giler makcik nih kejam kan...sbnrnye tidak lah gituh...makhluk sorang nih je makcik wat gituh..ish lagak mcm laki den...xptt2 taw....

No comments: