Friday, April 8, 2011

er.....errrr.........saya bosan

errr..........assalam... ;) eeee bosan gile hari nih....kemas2 rumah sbb nti nk kne pndh umah lg...kali nih lebih rndah...jd tulang2 saya dpt la diselamatkan dr rapuh seblom usia...pg td riuh skit rumah,mne taknyer,mak bkn men lg koir satu rumah gara2 lmbat bgn,kena bru pkul 5pg..terjerit-jerit kejut saya suruh bgn buat kuih dadar yg mmg jd kepakaran saya..ahahaha... selebihnye hr ini dihabiskan dgn jamuan anak tekak dgn ubt2 yg meloyakan...yakssss..tebaring lg ats tilam....menanti dgn penuh harapan bile sembuh..ceit ayt mcm kronik jer.... td bru je hbis chat ngan si junior yg penuh keimanan aura muka die...byk2 soklan boleh tye psl nk wat roti...ajarlah die buat walopun hasilnye blom tntu cmrlang...hihih teringat lak time mula2 blaja masak ngan mak....ish2 chef kejam yg beribawa tu lah mak saya... siang bawang je da berbakul-bakul selama berbulan-bulan..kata mak tu asas..ye ker?smpai tersiang jari taw..terer gile kan... then blaja msk kari yg dah jd hangit..tp tuh mula2 je skang da sodap..hhehehe..blaja wat kuih la ..mcm2 la..dr roti yg mula2 mcm batu baling kat dinding liat+ keras smpai skang kalah roti kat kedai taw...hoho up diri skit.... ish2 pokok akarnye saya bosan gile arinih....haisy....

No comments: