Wednesday, April 6, 2011

hari kawen...

weeee...hari kawen abg han,hari ahad rituh...org sgt ramai...hari yg menghimpunkan keturunan kami..huhu rmai giler...tp best walopun panas terik...family paklong sedondon oren busana mereka....family pkcik sedondon maroon...family saya sedondon coklat..cuma saya si anak dara sesat :P baju kaler putih bunga purple...hahaha nak spesen ngan shawl baru..huuhu.....dek kerana pin shawl yg tersemat tepi tudung saya yg berjurai tuh,sume igt saya ni =.= pengapit....kena saya penyibuk je..hehhe...si giant yg dulu kepoh mngumpat kata saya buruk diam jer..haha terbukti saya cun kan sekarang...hahaha ~ adesss over xcited...mmg la dulu sya buruk cik giant tp kini saya semakin nmpk seperti perempuan..no more ganas2 okey ^^ mak si giant siap puji lg...haha...tp hakikatnye xcun pon sya nih..perasan lebeh..hehe disebabkan saya pkai bkn men cun over kakak pgntin,kena la menempek kat khemah dpn utk smbut tetamu,mencik tol...pnt ler tok din...tp dsbbkn nenek den ado uihh kene gak...tp nasib bek ade khemah gendang pahang depan tuh,,,jamu telinga dgn gendang diorang yg memang best...yg men uh sume muda mudi lg...jeles tengok diorang men...hah skang part tak best...punyer la banyak org dtg,tetiba kwn family keturunan mak den dtg...ish sempat lg tye kat mak ak , =.= "ank kau available lg ker?".....erk pe makcik nih...ak nih budak lg lah..erk? tebahak-bahak sedara mara ak dengar...bajet muka kering je dpn tetamu japgi lari blakang keta gelak guling2..cis...nsib la mak den jwb single but not available..haih pndai pulak mak ak bg jwpn..klah jwpn artis ek...ish segan punya psl,seblom lg byk..heh ak lari nyorok umah pak din... =.= next time pkai huduh2 jer...haha...start lpas kes tuh blik jer direct kena jer ngan mak2 sedara + kazen ak yg mmg otk lemau..adui..

No comments: