Friday, April 29, 2011

imbau2...

tjuk je da mcm ape kan?
hah mmg ni fav saye...kenang2 bnda lpas pastuh sengih gelak mcm org kureng siuman...ish2 xbek ank dara gituh kan..

sebut bab kenangan..teringat lak time bday saya...alah masa maxis bg share tuh..heh =.=
call jun..kwn yg saya knl time skola mngh....sgt kagum dgn die coz die mmg mtg..nak2 bile da msk ipb lg la nmpk kmtgn nye...nak banding ngan saya yg masih dalam prskitaran sekolah...hey tp matang sikit okey :P

sembang2 ngan die...tetibe msuk part hidup berkongsi..ish mksdnye kawen...nak tak nak umur da 20 thn kan....mmg itu pon kna pk slain dr kerjaya,matlamat etc.....die tanye saya pndpt + ciri2...sebab skali...masa ditanye begitu mmg first skali saye gelak mcm =.= ish histeria ke haper kan...

so die mula ckp mcm ne die nk...okey2..kagum sgt...mmg agk mirip la ngan saye nye opinion...
saye pon mula share....bg reason nape smpai skarang sye xpernah couple....haha...sadis kan tp saya bangga sbb itu cara saya....saya kan nak....

saya nak seorang lelaki yg kuat agama but still mengikuti arus dunia..means xde la mcm errr paham2 eh....then die syg saya kerana bkn shj cinta tp kerana die ign menunaikan tgjwb sbg suami dan islam...mahu seikhlasnye bimbing saya yg kdg2 sesat ni....terima saya dan keluarga seadanye..yg paling penting sgt memahami sng cerite leh jd kawan baek saya...smpai bile2 nk bhgia..izin Allah hendaknye....(nmpk kelaka tp mmg itu la yg saya mau...)

kalo boleh saya nak keturunan yg bakal lahir soleh dan solehah..kerana saya bukan solehah...saya masih serba kurang..stiap hari mencari ruang melengkapkan diri...

akhir prbualan dgn cik jun,trdiam die...bile tyer,die ckp die tau yg anggapan die tak salah...bile tye nape...die ckp ade lah sebilangan kawan2 lelaki yg igt saya xde perasaan..hah...

xsgke tp saya sentiasa beringat...kadang2 tuh mmg ah mcm nk je knl ngan sape2..tp bg saya baek keluarga je bantu...kuno kan..tp saya rasa itu terbaek...same mcm cik izni,cik mus....sbb tuh mereka sentiasa paham...syg korunk...muahhh2

No comments: