Friday, April 22, 2011

saya bangga .....

tajuk je da wat ak nmpk gile sombong bongkak takbur riak dan seangkatan kan....

ALHAMDULILLAH syukur....berkat doa dan usaha yg diperkenan oleh NYA....

haha igt tak cite td..alah yg td tuh...ish tue bena korunk ek..hehe =.= ak pon kan...
yup psl invitation dr skola lme....mse bace tuh adoi menjerit kalah agnes monica nyanyi lagu karena ku sanggup..ahaha i like :P

mne taknye..tetibe je ayt tuh : tahniah saudari berjaya merangkul anugerah pelajar terbaik utk stpm 2010 subjek bm...what?hoho sbnrnye mmg itu impian aku waktu first time jd maid utk mjlis sama tp utk senior...mmg azam gile + usaha yg jelas aku xpulun subjek lain selainnye...alah aku tau confirm kate aku ni agk kerek..eiii aku punye suke lah..haha...kejam dan gile ko...

tau kenapa azam gile gituh..ade ke bm tuh yg dpt slalu bkn melayu..ish mne gi org melayu...sbnrnye melayu pupus kat situh..time aku thn lps pon aku sorang je melayu yg amik...tp mmg xsngka dpt sbb byk gak yg handal...aku tau rmai igt bm sng...ade gak junior2 ckp bm sng je kan akk...heh senang?sape ckp...gile byk benda..ish sendiri usha la...setiap benda ade susah senang...aku pasti itu... :)

tp tulah tgh sedap aku syok2 berangan naik pentas amik hadiah...smbil terkenangkan parents ak yg msti hepi,mulut tempayan yg confirm tukar jd mulut periuk(kecik sikit kan?haha),cikgu yg mgkin hepi dan skurangnye ak dpt balas susah payah mereka kan...ish tetiba spoiled dgn tarikh exam medsi yg same date ngan event tuh..what?adoi....

tp xngape ak yakin ad hikmah tuh....
dah cukop cerita yg wat aku kembang + hepi...huhuhu...

1 comment:

Anonymous said...

salam..too late too wish..but still wanna wish..congrats dear...wow..great achievement huh..!!proud of u...really..haha..memandangkan bm kmu semakin baik,kne la aku b'ati2 ckp bm pasni dgn kmu..!!bm aku semakin teruk la..such a disaster..pls teach me,sifu??hahah..congrats again..sory 4 da late wishes! farhana hamdan