Thursday, June 16, 2011

~

beberapa hari nih mmg sunyi...sebabnye si angah da pergi mengejar cecita...ade jugak rezeki die kan...slalu kalo pagi je mesti die pot pet mcm nenek kat bilek aku suh bangun...heh bagus kan adek aku...skang da takde da..slalu die akan bising kalah org berparti politik taw...sebab nye rumah bersepah gara2 si tomey...nanti die la yg kemas...slalu bile mak marah2 sebab kami punye perangai...die la tmpat aku lepas perasaan...haha...terok kan aku nih...tp die mmg ade respon...kalo shopin kan,bbile tnye die..angah bju ni ok ke...die komen la..kalah pengkritik taw...kalo si achik tuh ..jawapan die confirm sebijik je...janji tutop aurat..haha betul la tuh kan...skang nih aku je la sorang2 mcm org gile..kalo stress duk la dlm bilek sorng2 dgr lagu ke zikir ke...nangis mesti la confirm sorang2 kan...die tak de da nk bising2...rituh g jumpe die pon..wahhh sgt matang..haha...ckp pon yg motivasi dan bermatlamat je..yg merepek dah xckp dah....hehe...tp still cr aku lagi kalo kurang motivasi...die ni pesen nak kena sogok ngan motivasi bru nk jalan...isy2....ape2 pon...along sentiasa doa yg terbaek utk adek2 along....

No comments: