Sunday, April 1, 2012

kekosongan...

rasa kosong...walaupon sekeliling aku ramai yang sudi berteman tapi aku masih rasa kosong...kosong sekosong-kosongnya...sebak hati...cuma mak yang sudi mendengar..benar..walau sejauh mana kita pergi,walau sesusah mana kita,yang sudi ada di sisi..yang terus setia cuma keluarga....

mungkin jauh aku menyimpang jika tiada kasih dari kekasih2 hati..,mungkin mati rasa hati jika tiada cinta dari mereka...sungguh yang menjadi aku cekal di sini hanya kata2 dan harapan mereka...sungguh...

mata dah penat mengalirkan air mata..sungguh..lelah teramat...tak mampu menyimpan segala rasa di hati...rasa nak pecah...mak mengerti..mak jua yang mendengar dengan setia...terima kasih...rasa kosong yang menyiksa..terlalu siksa...

aku lalui dengan redha...yakin ada hikmah disebalik semua ini..yakin aku mampu dan yakin aku kuat...mana mungkin diberi ujian jika tak tertanggung hati dan badan...yakin itu...

kuat lah hati,kuat lah jiwa...moga sinar menyusul tiba...tabahlah hati...

No comments: