Monday, November 12, 2012

manusia penuh khilaf itu saya :)

assalamualaikum...baru kini saya mengenal diri saya..ya ....diri yang penuh dengan kenangan khilaf..bahkan hingga kini masih setia melakukan khilaf..terkadang tak terduga dek akal kenapa saya begitu...kenapa tegar mengundang tangis insan lain...kejam sungguh...saya bukanlah malaikat yang mampu dengan tenang membahagiakan semua yang hadir...saat ini tumpah lagi airmata...air mata kerna mengenang khilaf lalu...kenapa perlu begini sekali tingkah saya...ouh saya lupa jika saya hadir di celah insan-insan yang tidak melakukan khilaf bodoh seperti saya...malunya diri ini jika ditakdirkan bertemu kekasih abadi tanpa sempat berdoa memohon ampun...malu sungguh diri ini...

air mata yang tumpah ini bukan tanda sedih biasa...tetapi hiba yang teramat...kenapa perlu saya melalui kisah begini,dipertemu dengan mereka....ohh saya khilaf..itu bahgian dari takdir..bahgian dari takdir yang dalam diam memperbetul segala khilaf diri ini...

saat ini hanya air mata menjadi tanda duka dan hiba..penyesalan tanpa penghujung...semoga diri ini sempat kembali pada asal yang baik..semoga bisa mengundang tawa dan senang...ampun kan segala kkhilaf diri ini...sungguh aku khilaf...

No comments: