Wednesday, June 23, 2010

hari-hari sadis



kembali lagi....
resah sangat kerana ada satu subjek nih memang aku tak boleh terima dalam segala darah dan saraf aku....kenapa aku berani ambil subjek ni?

"kita kena cuba apa perkara yang kita takut agar kita lebih berani.."puan victoria

~sememangnya benar tapi mampukah aku melakukannya?mungkin belum cukup kuat agaknya kerana pengakhirannya 2hari lepas aku menangisi kegagalan aku mendapat markah yang baik....hiba sangat....rasa macam perlu untuk aku berputus asa tetapi mak beri kata-kata semangat agar aku terus mengayuh agar tidak terjatuh dari kayuhan hidupku...

akhirnya hari ni aku lebih gembira....

first time main bola jaring,sesungguhnya aku mengaku yang aku ni anti akan bola kerana halaju yang mampu mencederakan diriku...buktinya tadi aku jadi GK yang setia di tiang gol...balasannya kepala aku,pipi,perut,pinggang kena belasah dengan pemain yang lagak macam pandai hakikatnya hampeh....penig sampai sekarang...geram pun ada tapi tu kan pengalaman..bukan senang kan?hahaha bila imbau balik memang nak gelak guling-guling...

sebelum main bola jaring beracun tuh =.= ,aku ada kelas subjek yang menyedihkan aku....huh!teman sesubjek aku bukan main kasar lagi bahasa,terguris hati aku yang dah lama bersabar.......kalau ikutkan kekejaman aku ni takkan aku layan dia sama macam individu lampau yang oernah melakukan hal yang sama..bukan emosi tapi kalau boleh jaga lah budi bicara tutur kata anda kan....ni main lambak je...ingat saya ni tunggul ke?tak mengapa...maafkan kerna itu satu perkara yang baik...

sekali lagi bila tiba final sem. ,dihujani dengan pelbagai kerja yang membunuh masa beradu aku....mood aku kini sangat menginginkan katil aku agar aku boleh lelap...hahahaha sadis jer....

okey dah mengantuk sangat ni,wahai laman digital tersayang,sampai sini saja....

No comments: