Monday, June 21, 2010

oh tidakkkk~

:( dengan berat hati aku akan memulakan penggal ketiga sebelum aku menduduki peperiksaan paling besar dalam dunia akademik aku,stpm....ouh....rasa macam dungu pun ada bila fikir kembali apa yang telah aku buat sepanjang cuti ni...ish memang tak serupa student stpm...tapi dah terlambat..yang aku ingat apa yang aku buat selain kerja rumah tangga,aku tidor melebihi dos yg ditetapkan,aku main gunting-gunting rambut aku yang dah makin pendek,yang paling berfaedah aku buat ialah menyiapkan paper 2 b.m....ahaha(bangga sungguh walhal tak patut!!!)
last minit punya kerja ialah menyiapkan lagi 700 patah kata esei...kalau puan lim tahu kerja aku macam mana confirm hilang title student fav. nih...."hah,nilah,dah agak dah,last minit baru nak buat..apa nak jadi nih...",kata ayahku...tu kira lembut hati tuh berkata-kata kalau banding time bukan hari BAPA,mesti kepala kemik kena sekeh....oh ayah selamat hari bapa,sayang ayah,sungguh along tak bermaksud begitu cuma leka sikit je..(ye ker?bukan terlalu leka?)
masuk penggal tiga,confirm tak leh main-main dah sebab nak stpm,kena fokus kembali,dan laman ini akan kembali usang dan bersawang..i'm sorry dear...yang pasti lagi berapa jam je lagi nak skola...oh tidakkkk!sepatutnya kena tido dah ni tapi mata cerah lagi,esei ada lagi satu sedangkan aku yakin sungguh classmate yang lain takkan menyiapkannya...set analisis tatabahasa pun aku tak buat lagi...mampuih la aku kali ini....sungguh menyesal...
wahai snr yang mempunyai kadar kelajuan rembesan adrenalin mengalahkan kereta pecut jaguhan dunia....tolonglah sedar diri sedikit agar tak musnah harapan....sebetulnya aku letih gila sungguh bilamana kerja rumah tangga kena buat,kerja sekolah yang berlambak-lambak macam lahar gunung berapi...tidur pun tidak cukup..paling lama 4jam..heh otot pun separuh jer kerja memperbetul kerosakan yang berlaku,otak aku lagilah....
oh tidakkkk,sekarang masa yang wajib aku mula melakukan perubahan,ya,ya,ya aku akan buat perubahan dalam hidup aku...
my dear darling(muka surat digital ini...)aku kena undur diri...semoga di kelapangan masa yang menjelang nanti bisa kiranya kita melakar rantaian aksara lagi...oh sedih nih....tapi tadi dah kata nak berubah kan...berkorban x100...

No comments: