Wednesday, July 14, 2010

hari-hari yang BILAZIM~

cikgu oh cikgu.....

~kat skola aku ada seorang guru ni namanye mrs rani(bkn nme sbnr)...adui dah tiga kali kiranya mood aku spoiled sebab die...ya ALLAH apa lah dosa aku nih....
~first time : kena tengking dlm bilik guru sebab cakap bm...hei salah ker...takkan nak ckp bahsa iban kot...katenye"i donno how u r goin to pass the muet exam if u still talk in bm..."(bkn mengutuk tp cuma cerita :P)....ok aku xnmpak salah nyer...in fact aku dlm kelas the only malay so kne speaking je...know that muet is important but bkn larangan dlm school rules kan utk ckp dlm bm....adoi free je kne tengking nasib baik tak ramai cikgu dalam bilik tuh...malu gila....
~second time:masa ade big event die nk malay gurl tolong tp dah yg ade pun tige org je confirm ah desperate gile bru kami rela kan...kawan aku yg sorang tuh mmg haram lah nk tolong....skola pun every week ade je absent...tgal aku ngan kwn baik ak je...xdsangka-sangka die g bgtau kat satu skola time assemble...dah trg2 kami je malay gurl mmg malu ah....terpaksa gak tolong tp hati ikhlas lah walopun end with muka die yg cam xde salah....xpe2 coz die guru kami...
~third :time mtk sign utk testi kmi...free kne marah...ape nih...mmg anti kami ker...
~ape2 pun die masih guru kami so diam je lah....

mood oh mood

~START JUMAAT lepas smpai skarang mood mmg cam sampah..ape pun xde smangat nk wat...mkn choc dah bpe byk dah tp still sma je...haisy harap mood yg baek kembali lagi....

No comments: