Monday, July 19, 2010

hari-hari yang murung....

oh yeah...dah mula puasa sunat :) Alhamdulillah dpt wat kan....bile nama pon puasa mesti agak letih sbb aku kan kena naik bas yg agk jauh pejalanan....yang xbaik nye pakcik driver bas nih ade ke tak tanyer dulu nak masuk area rumah aku ke tak terus je nak gi hab bas....adui dah lah ngan mamai sebab tetido aku keluar ngan gelojoh dari bas tuh...then meraban cari public phone...tipon2 ayah gi sembahyang jumaat..yang aku nih pun sengal tak ingat yang ari tuh ari jumaat..hehehe tepaksa ah menapak jalan dekat setengah jam dengan kepantasan tahap kelajuan cahaya torchlight....:P mane tak nye "awe hite @ pak hitam " bersepah kat tepi jln yg sunyi...ish seram je..walaupon aku ni tak cun tapi takut gak kan...jalan lah aku dengan gelojoh tanpa memikirkan keayuan yg memang dah lenyap..ahahaha nasib baik ayh aku g jemput...adoi memang ujian puasa yg agak mencabar...balik umah selepet cam ikan kering kat lantai....kalo tak sbb pose mau aku telan air satu tong....tp alhamdulillah puasa ku selesai juga hari itu....

No comments: