Saturday, July 24, 2010

again and again,bad day for me....

~setelah menelaah hati dan minda aku baru skarang aku tau yang blog ni memang lah bff aku...tpt superb utk aku campak sume yg tjadi dlm hari2 aku...
~thumbs up utk diri ku kerana masih waras lagi walopun hari2 yg aku lalu memang sesak ngan benda yg totally insane.....
~byk benda jadi skitar mgu family day..yg pasti enjoy coz my special green water laris sesangat..tp penat xyah kata...still enjoy lah..
~family day tiba...pagi2 dah kelewatan tiba ke skola then have to pack the snack...still cant see the big trouble,argh menjelang pkul 11 semua lesap kena culik ngan hantu tinggal aku ngan yee enn je...wat?hey come on la...kate dah matured secukup raasa utk pikir dgn waras in yang terjadi memang wat aku berdosa habis sebab aku dah berdendang ngan sumpah seranah aku utk mereka2 itu...
~igt kan sekejap je hilang,mak aih memang kejam tol tinggal je aku ngan kwn aku kat gerai utk jual benda yg xberapa laris smpai kol 3..memang cam tugu lama aku kat situ...ahhh geram habis....sume wat dunno je..
~bukan mrh kerna itu tp cuma kesal kenapa leh jadi mcm nih..altough did a lot of work,still need to be fair kan?ape lah slah kalo tgu kejap kan.adui geram je..
~end of event,our luck afiq n sarran ade..so both la tlg kami bersihkan gerai...
~blik kelas memang aku gile sawan habis sbb tak ubah macam sarang kucing beranak,hey aku rase tpt hewan itu give birth lg bersih tau...ahhh memang nak kena sorang2 nih...
~but right now i just wan to relax and stay calm..let them be...

=.= i'm totally insane....

No comments: