Tuesday, October 26, 2010

Di Mana Senyum Itu?

mood saye : rindu + bosan + sunyi + teruja nak balik.....



masih selalu diulit kenangan...walau tak pernah beramah mesra,galak matamu pengikat hubungan,walau kita diam shja,tingkah tetap menjadi saksi hubungan yg terjalin,menjengah suria...senyummu mnjadi pemula hari2 indah aku,bertabur bintang di sisi bulan,kau masih setia mengukir senyum indah menemani titi pengakhiran hari yg ditempuh...masa dengan senyum itu,tingkah kita bisa terjalin hubungan indah?mungkin aku yang leka dgn segala imaginasi lewat batasnya...tapi aneh bersulam bahagia...itu hakikatnya...tak boleh diubah,cukup indah senyum itu...siapa tahu indahnya perasaan itu cuma sedetik,tidak ada lagi senyuman yg menerangi hari2 aku yg mendatang,tidak ada lagi sisa bahagia yang ada cuma duka dan rindu yg menebal...kini,aku masih seperti dahulu,sering mengharap senyum itu muncul kembali biar sirna tidak seperti dahulu,biar indah cuma sepalit,biar bahagia cuma bayangan....menanti dan menanti masih seperti dahulu...menongkah arus hidup dgn penantian,penuh duka,rindu membuak,seksa kenyataan itu,biar ia menjadi makrifat hidupku,biarkan aku tahu kenyataan agar bisa aku hapus satu per satu memori dan rasa bahagia yg tlah tersulam,biar mati,lenyap terpadam kerana enggan terus menanti dan meneka di mana senyum itu....

No comments: