Tuesday, October 26, 2010

hari ini....

rasa semakin gila...50 % je kehadiran...heh diorang ni mmg study gile kat umah...seharusnya kalau aku tahu baik takyah datang..duk umah legakan migrain aku yg smkin serius nih...dgn sendi yg mkin haus...ish tua sgt ke diri ini smpai begitu skali sakitnye...

mak kate sbb bf saye dpt migrain....(mr. nescafe)
haha ni bf sye yg paling setia..yg selalu menghakis wang dlm bank mr nih lah..ish xheran lah migrain tahap xtreme....rasa nyer adoihai nikmat sgt..kalau dah start bdenyut ish xmampu nk jln...

hari ni memang bosan..nsib baik pagar keliling skolah kalo tak mau aku menyetan skjap kan...lari je dr skola....haha...cikgu xdtg sbb ade kursus luar,kalo dtg pon bukak meja kopi...ish mmg xleh fokus study kat skola..tp sbb testimonial yg msih dlm genggaman mak angkat mun(hoh mus maafkan saye...)siyesli berkata-kata mak agkt mun nih teamat lah cerewet + kejam+ dll....tension giler...

mak agkt mun nih pnah fight ngan mak saye dlm phone...gempak gile...sbb nye pasal saye tak dtg skola,bg suray send tanpa ditemani ibu bapa sbg pengesahan sye tak ponteng....hoho mak memang d best lah...d best mom eva...kalah debat pringkat dunia wohhhh....tu lah spe berani tuduh aku wat benda tekutuk...antara tuduhannya :
~saya ponteng mak ayah xtau...
~saya gi hang out ngan bf(ni trg2 xbetul,i'm single :P)
~saya tipu dgn suruh org menyamar jd mak sye(igt criminal mind nyer story ker)
~mcm2 lagi

haha amik ah torpedo kuasa kuda :P setiap kata meluncur laju...non stop...syg mak gile2 ah....
penat gak mengutuk org yg mmg ptt dikutuk....ish dosa kau hari ni snr...

No comments: