Monday, November 1, 2010

cerita lapok...

haha memang lapok pon..tp bkn psal aku psl org yg hadir dlm hdup aku..bkn diorg yg lapok a.k.a tue tp otk mereka itu (haha sorang je kot)....pening2..pe lah nk jadi..msuk hidup org cume nk menyemakkan segala saraf yg dah sedia berbelit....kalau masuk dlm hidup utk memberi sirna itu sudah pasti ku smbut dgn bahagia...tapi bila kau hadir dgn segala perilaku purbamu...mulalah rasa nk lari seribu batu..sebab?aku tahu pengakhirannya hanya pergaduhan,kebencian,bisu dan kosong....ku kira dgn merubah menjadi seorg yg engkau tak kenali itu satu yg tepat tp ternyata engkau dgn sikap lapok mu senantiasa mengawal apa shja yg aku lakukan agar selari dgn turut mu...aku bkn org yg kau rasa sudah betul perlu disayangi kerna aku tidak mampu menilik setiap akal lapokmu yg tidak pernah igin kan sesuatu yg asing dr hidupmu....maka dgn itu pergi lah kau menjauh..jauh dari hidup ku,jauh dari bayangku,malah jauh dari keinginan membawa sirna utkku...sekarang pergilah kau mencari insan yg boleh kau kuasai dgn tingkah dan akal lapokmu yg tidak inginkan sebarang perubahan....moga bahagia kau peroleh..dan aku masih mencari sirna....

bebal sungguh rasa bila kenal dgn org sebegini....

No comments: