Sunday, November 7, 2010

kenapa ?

kenapa?hurm lebih kurang less than two weeks seblom saya jd pahlawan di dewan mbsskl...tapi ape persediaan yang telah saya salutkan dalam minda dan kotak fikiran saya ni?jawapannya tak ada satu pon..not a single facts...heh ade lah sikit tapi terlalu tipis untuk seorang pahlawan gred stpm...cita2 saya amat lah mengembangkan seluruh kaum kerabat sedarah sedaging even yang tak share saham dlm salasilah keluarga saya pon turut sama kembang bila mendengar...ouhh gentar tak terkira...bukan tak cuba tapi bila dah masuk dlam kotak minda ini dengan superb nyer esok hari jadi bayang2..wah memang kamu dah nyanyuk SNr....bukan gaya say study awal2 sbb nti hilang semua..tapi study lmbat2 tak de lah bangga sgt resultku..(kau igt kau superhero yg ade memory power kuat ker?)....skarang dgn bahagia boleh lagi saya enjoy2 gi party kwn2,gi tidur,gi makan,gi relax2...wah2 igt ape?wahai anak adam berjantina perempuan berbinkan pakcik rusli bermakkan makcik zizah beradikkan aliff,akmal,ammar,beranak saudarakan qaisara,qistina,saiful.....tolonglah sedar diri...tolongggg~~~

okey penat dah usaha menyedarkan diri..time tu analyse the business text book...gambateh... :P

No comments: