Sunday, November 7, 2010

masa kecik2...

ini cerita time saya umur lima tahun...haha ciri2 luaran....suka pkai skirt paras lutut yg kembang2 bajet cam princess...( :P )....rambut paras pinggang akan ditocang oleh ma saya...dengan subang bentuk sudu hadiah makcik...muka suci habis sbb xbanyak dosa time nih (ceh..)..tembam2 manja kan...haha amat luar biasa sbb skarang lg tembam..weeee....tiap pagi pergi tadika anak2 tentera udara yg location amat strategik sbb bawah blok je....mmg mudah utk ma mengintai every day..maklumlah time tuh saye je yg wujud...heh...wow gi tadika best giler..kalaulah skolah pon cam tuh kan...?memang tak geliga otak kita ek kalo begitu rupa skolah..ish xptt snr...time tuh mmg jadi kesayangan cikgu ramlah :) haha sbb?pndai bace abc....peksa dpt nombor satu...skarang erk?top 5 gak lah...huhu....aktiviti bdak tadika biasa lah pagi2 breakfast,then blajar ,then main2..hah part main tuh mmg fav...sbb?main masak2 tuh..hahaha...nak jadi cerita ade satu hari tuh,cikgu ajar buat paper craft...antara alatan2 nyer kertas,gam,deco thing,GUNTING...huh ade lah sorang budak nih dgn bahagia nyer nak tunjuk skill power die main gunting...ma time tuh ngah busy ngan angah...serabai gile...boleh die gi gunting rambut mengurai aku..what?kontot dah rambut aku..aset aku plg sayang tuh...since born bela... yg tragis nye dah potong rmbut aku leh die bagi ekor rmbut aku tuh kat aku sambil tersenyum + muka cuak...hey u punyer papa tak bayar zakat utk saya tau!panjang tau rmbut yg terpotong tuh...ishhh...balik umah jenjet rambut sambil nangis...esok ma ngan teruja campur marah gi bebel kat budak tuh...ish die igt muka cute cam anak oversea org kecian ke...nasib baik xlama pas tuh die pindah..kalau tak mau musuh keturunan berpanjangan nih...apsal lah aku nangis...nape tak aku gi potong rmbut erang die yg kerinting mcm megie tuh kan...

ohh sakit otak pikir masa lalu...tidur time..lalalala

No comments: