Tuesday, November 16, 2010

kegusaran aku....

ahh semakin serabut dgn pelbagai fakta,formula,bahasa,isi2 bernas....semakin dekat detik keramat itu semakin serabut,gusar,resah...aku sendiri tidak pasti bagaimana cara menguruskan semua biar teratur mengikut arus yg mengalir....pokoknya apa yang aku lakukan kini cuma resah menanti dan memikirkan bagaimana waktu yang bakal ku tempuh....lagi sesak bila fikirkan apa yang bakal aku tempuh usai dunia persekolahan...

impian?ramai orang punya impian...aku sendiri punya impian...nak tamatkan legasi keturunan mulut puaka yg ada keliling aku...aku nak pastikan dalam genggaman tangan aku ada sijil ijazah pertama...aku nak pastikan aku boleh jadi contoh untuk adik2 serta keturunan aku..aku nak pastikan aku boleh menyuap ibu bapa aku serta keluarga aku dengan perih lelah aku bekerja...aku nak pastikan apa jua pengorbanan yg keluarga aku lakukan untuk aku berbalas.....kini waktu untuk aku berusaha agar membuahkan hasil yg aku ingini...

amiiin ya robbb.....

No comments: