Saturday, November 20, 2010

saat genting.....

haha..adrenalinku kian laju meluncur ke segenap saraf tubuh....jantung tanpa mengira waktu berdegup kencang...otak kian sesak dengan segala data dan memori yang perlu dimampatkan....hati semakin mengecut....hoho kau memang propa je lebih.....ahhhh aku dah mula tension yg amat2.....sangat takut dan gelisah....mana taknyer...gila weh 3 hari direct ader paper....ahhhh....wateva it is memang itu yg aku perlu kena hadapi.....hehe....jadi dgn bangga riak takburnye semalam aku menjalankan marathon perdana utk paper bsness 1...dari pukul 9mlm cmtuh samapai kul 11 cmtuh...then nenek dtg...riuh kejap...pkul satu pg sambung balik...sampai 4 lebih....wahahaha...berjaya juga...ada lg suku bab nak kena habiskan....hari nih mesti leh cover...after that sambung dgn ekonomi mikro...what?paper yg bg nightmare kat aku...redha lah norrisha....warghhhh....

tahap kesihatan semakin memburuk...mana taknya...dapat batuk free selsema serangkai dengan demam.....eiii memang tak selesa...amat2 tak selesa....ubat jgn ckp ah....byk gile kne telan....wahhhh nak muntah...uweeekkk....tapi takper aku redha..hahaha....

No comments: