Monday, February 28, 2011

errrr...hahahaha...ohhhhh.....hah!!!

adoi hai,agknye para ibu mmg ada bkak pakatan kot....asal ank menginjak ke umo yg mkin muda je msti petik topik nih...
kawen....kawen...kawen....

yer kawen...ade ape ngan kawen...wajib hukumnye sayang2 ku.....adoi hai ntah salah tang mane lah tetibe je mak petik citer tuh..makkkkkk ank mak ni xlaku lah...ish....

pening ah...bosan pon ade.......tp bile tgk sepupu aku menggila bersiap sedia dgn mjlis kawen nye aku lak yg xcited hepi gile kan....

kawan aku ade tyer arituh agk2 lah kan bile aku nk kwen....

sentap hati akk uolllssss....jwpn saya yg mmg standard para menteri,errr tgu dpt master ke dpt title prof ker...hah bru nikah...

mak aih ko nih gile ke hape...time tuh aku rase ko dah gugr rambut,erkedut dah tau.....jwb kwn aku...

ade aku kisah...huhu...pdn lah muka ckp aku minat pompuan n xde perasaan kat laki lagi...haha sntap ko....

No comments: