Monday, February 28, 2011

aku dan mereka...

again~when we talk about a person,of coz different lah.....isy xphm la aku....okey sejujurnya mgkin aku emo je kut...tp ish musykil lah...

i nak uolllssss renungkan okey...(ader ke makhluk bce entry aku nih?)

first day dlm bln januari,,,,"adik jgn jd bodoh sombong,kte nih bkrja,jadi kne sntiasa btya,bergaul....xsemestinya org tuh gi clubbing ,xpkai tudung mulut over jahat dik...."
pe mksud ayt tuh?.....betul sekali tekaan anda...perli aku ngan mus ler tuh...mklumlah kami nih kera sumbang dlm ofis tuh...xgaul ngan org...giler ke ape?dah byk pahala smpai aku nk tmbah ahli meja kopi diorang tiap hari...ngan pangai ntah pape...okey mmg ah kmi nih gituh tp xbmksud kami pikir kamu2 begituh...ade ke ptt dpn staf laen ckp gituh...dah terang2 kami dua je bertudung....

mcm ade dosa besar ngan dier,terpinggir kami budak2 al-rajhi bank nih tau...perli berbakul-bakul,tuh blom msuk yg laen..pedih hati akk nih adik oiiii....tpt plg gile pnh aku jupe...pagi2 dtg bkk meja kopi,pot pet mgumpat,pe kite buat buruk je nmpk....

skang nih pndang pon dah xnk...senyum lagi lah..ish aku rase lah,kalo suh kambing senyum hey lagi cun lah...sorang berbdn dua sorng bujang ...elok sgt ah pangai gituh...

dugaan btol..mkin dekat nk resign betmbah bgkak hati....

No comments: