Monday, February 28, 2011

me and my big bang day....

21 feb....totally booommm...naper?result day...hari yg ditunggu tiba..arrrr gile tak takut...neves mengalahkan afgan ajak kawen...hahhahahaha...cissss

naek bas jer gi skola...ma kate xmo tman sbb xnk dgr aku nanges...haha ratu air mata uolllssss...
smpai kat horley link tgu mus...due2 da mcm kena parkinson jer....gi amik result masing2 trus hilangkn diri...aku nyorok dlm toilet....xleh blah sguh...tp tu jer tpt aman..haha...takut jgak kalo tpengsan ke kan...

dah bkak slip,alhamdulillah...walopun xsegempak mereka di tv tp cukup mmbhagiakan aku dan family....impian aku dan kegelojohan aku menguasai subjek bm nampk sgt...ahahaha...suke giler...

tp tu lah skang tgh pening lalat pikir nk penuhkan opsyen yg ader 8 tuh...haisy...any sugstion uollllsss?
aduh2....

No comments: