Monday, February 7, 2011

hari mengikis gaji saya...

haha memang tak akan saya percaya...terror giler....dalam dua hari hampir 60% dr gaji saya telah berjaya saya kikis selicinnye..wah hebat nyer anda....sorak sikit....

adoi hai bile kenang duit yg mengalir tuh memang terkejut tp biler tenung sudut bilek tuh memang tenang memandangkan mmg hampir 80% wishlist saya termakbul..dasat sungguh...hahaha tp tak mengapa kerana confirm bile saya mula belajar kembali,tiada lagi shopping mopping topping dan sbgnyer....hehe

td gi jenjalan kat jj..ade lah satu kedai voir tuh..eh mmg sebijik tuh jer kdai voir tuh..heheh
ahhh jupe pink purse yg sgt comel dan menarik dan cantik dan menawan....huhu tp xbeli pon...sebab?ma tak bagi...katernyer purse yg bulan lepas beli tuh berkilat lagi..hehe
mmg padan pon muka kau snr...

ehh sape kata takleh beli.ahahaha
suke2...mmg saya suke...setelah ditilik kembali...di tarbiah kan telinga para ahli keluarga ku..terutama penasihat kewangan aku yg setia....dengan bangga dan agak riak saya berjaya pujok mereka supaya membelinye...wahahaha jadik esok liltle pink voir akan ada dalam handbag kuh....hahahaha come to mummy voir lalink...huhu...

adoi hai ko memang pemboros hebat....ish buruk giler perangia...seingat saya lah snr nih pemboros dua thn lepas time keja gak...skang bejangkit blik..ish2

okey2 sleep time...astalavistaaaaaa nyte...

No comments: