Monday, February 7, 2011

hari sebelum-sebelum ini :)

assalamualaikum....
kembali lagi setelah beratus-ratus jam tak berblog-in
hari sebelom ini sahaja saya nak citer...
sebab? sangat menarik .... kot...huhu

my worked day at the hell placed was so and so and so bad...just bad and nothin nice to remember...why?

erk kerja kat situ memang syioookkkk bila payment masyukkkk...sebab kalau payment masyuk means there are money for me...hahahhaahaha (ketawa jahat)

tapi klau xde...telinga dilimpahi kata2 kesat si ketua2 yg mmg gelojoh mencari payment...what?itu lah collector namernyer....kalo tak balik umah korek tanah jumpa cacing gi jual....kata si leader aku...ish dugaannnnn...

buruk mana pon kerja tuh,tension mane pon,giler mana pon,sakit ner pon,aku tetap suka kerja situh,,,,bukan pasal gaji jer tp pasal ape yg aku pelajari....kat situ ajar aku jd berani,dan yg pasti mmg diorang ajar vocab kat akuh...yg mmg haram disisi moral ye adik2 kuh...ahakssss

ish xnak ah citer psal tuh lg sebb japgi kerja lagi..huwaaa...suffer again....

1 comment:

Anonymous said...

salam..ayoo..cik pingu..lme btul nk tggu kmu update blog kmu..mcm tggu kucing btanduk..hu3..*cik beruang kutub!!