Sunday, July 24, 2011

hari2 yang menyakitkan....

assalamualaikum....
sejak hari kelam tuh...sungguh saya tertekan...(cik snr bkn kau sorang jer...)
byk benda yg baik berlaku tp yg asyik nak difikirkan pasal yg kelam jer...itu sifat normal saya yer....

semenjak dari hari itu...saya makin rindu si angah yg mmg suka berkongsi duka,suka,sewel bersama....rindu kau angah....si achik n si techik sibuk dgn dunia masing2 yg memang buat aku makin sakit otak...tp sungguh mereka lah peserta sukarela yg akn menghabiskan apa jua hidangan yang saya masak....kalau sedap mintak tambah kalau tak...lari dlm bilik sorok muka...kejam korang....hari2 bahagia...alhamdulillah....

entah kenapa hari demi hari otak n kepala aku sakit dan sakit dan sakit.....eeee....macam nak pecah jer....mak kata sebab saya emo..hahaha...macam tak kenal...

itu je cerita saya...

p/s: post kali ni terhasil lepas tersentuh dgn komen cik mba.... :'( terharu awk..... <3 big hug

No comments: