Monday, April 2, 2012

mana mungkin kembali...

betul kata org,sesuatu yang hadir dalam hidup kita belum tentu sebaik yang pernah hadir sebelumnya...saya akui...sekarang ini saya melayari kehidupan yang serba baru...suasana...orang..segalanya...

dalam banyak perkara,sahabat sahaja yang masih sukar dicari...saya akui ramai ada disekeliling saya...tak seorang pon yang mirip atau sebaik teman2 yang pernah hadir dalam hidup saya sebelum ini..saya inginkan mereka...saya inginkan izni,muslimatun,farhana,junaidah,sabrina,dan yang lainnya yang senantiasa mengundang warna dalam hidup saya..tapi saya tahu itu tak mungkin terjadi..itu hakikatnya...tinggal lah saya seorang..kosong..sunyi...

saban hari menani teman sebaik kalian hadir...mungkin aku tidak sebaik yang kalian harapkan..ketahuilah setiap saat saya cuba yang terbaik menjadi yang terbaik...menjaga hati kalian..namun saya masih insan lemah yang perlu banya mentarbiah hati,minda dan diri...

andai bisa diputar masa saya ingin peluk dan ucapkan.... ''saya cintakan kamu LILLAH ~''

p/s: kesunyian ..merenung kosong....mengimbau kenangan lalu sambil senyum seorang diri :)

xtra: saya cinta kamu LILLAH !

2 comments:

Anonymous said...

norri sayang...aku masih d sini laa...kmu jgn rasa keseorangan deh...
kamu mmg tdk sebaik yg aku harapkan..kerna kamu jauh lebih baik daripada itu...inshaALLAH kamu juga aku sayang kerna ALLAH..bersahabat sampai syurga ye..amin...

macam mana kita nak menikmati masa sekarang andai masih bergantung pada kenangan lalu...let's create an awesome journey in our own life..yakinlah..yg menjadikan hidup kita baik/indah itu adlh diri kita sendiri(dgn iziN ALLAH)..bkn yg lainnya..tetapi jgn dnafikan kehadiran mrk2 yg tsayang laa yg menyerikan lg keindahan itu..wallahu'alam...
beruang kutub

chekasha said...

thanks :') bile sunyi itu yg aku buat...masih mnunggu perjalanan luar biasa menjelma...aku yakin akan tiba...mungkin esok...terima kasih :)