Monday, April 9, 2012

saya sayang diri saya :)

assalamualaikum..
sanah helwah norrisha..pemilik hati dan jasad ini,syukur pada Mu...sepanjang meniti jalan ini,Kau sentiasa di sisi...terkadang kebodohan diri ini yang menerbitkan rasa kurang enak...

to mak,thanks for the cake..sungguh rase sedey sebab this is my first time away from my family...mak sanggup penat2 di dapur utk baked cake...i luv it so much...

thanks to ayah...selalu bagi semangat dgn kata2 ayah....sayang ayah...

thanks to my beloved kekasih2..angah,adik,achik....hero2 along yg selalu protect along ...

thanks to teman2 tersayang....kalian pelengkap hidup ini...

terima kasih pada sang hati..sentiasa cekal..kuat...

terima kasih....saya sayang diri saya...selamat hari lahir :)

p/s: sebelum ni mengharap nak sambut hari lahir dgn orang2...tapi tahun ini,saya nak sambut untuk diri sendiri... sendiri meraikan hari bahagia..sendiri yang menjadi saksi susah payah hidup...jadi haruslah sendiri meredakan itu :)

No comments: