Wednesday, May 2, 2012

terlepas :(

assalamualaikum...lama tak mengjengah ke blog...

rindu...rindu...kalian apa khabar?

yeya saya diuji lagi..sepanjang cuti saya tak sihat.Alhamdulillah...mungkin homesick barangkali..itu kata roomates saya...haha.mungkin..saya sangat tegar untuk pulang ke rumah jika ada ruang dan waktu..walaupun rumah dekat sangat kan...siapa kisah kan?

Alhamdulillah kerja ada juga yang siap walaupun tak terhasil dalam kondisi yang terbaik..saya cuba ok.

saya sedih sebab saya ke kedai buku kegemaran saya,buku karya fatimah sharha yang beberapa buah saya aim tu da hilang..ohhhh...sedih ok..saya dah la tak mungkin ke pesta buku sebab dihujani ujian dan tugasan...saya cintakan buku sgt2...tp baca macam kura-kura..haha..maafkan saya...

saya bercadang untuk paksa hati beli secara online..haha..mampukah?insyaallah...tegar sangat ni..

ok..got to go..books and asgmnt are waiting....
mata berat sebab ubat :) jadi fahamkan motif di atas :)

byebye sayang2 saya...assalamualaikum...

No comments: