Monday, January 14, 2013

randomness~

assalamualaikum :))

tadi siang before lunch, sempat called mak... mak told me that tok on diet...what?
ok, seriously aku terkejut...mak ckp org herbalife told tok yang kolestrol tok tinggi...setakat 21 tahun hidup, tok sgt menjaga kesihatan..all of sudden, org yg tak bertauliah dtg bgtau tok benda2 ilusi mcm tu...makcik told mak that tok lost a few kg's....hey kesian tok orang...pergi klinik check...normal pulak..alhamdulillah...harap2 tok stop diet tapi masih berhati-hati dlm pemakanan dan rutin harin...
:( aku ni yang makin sihat dan riang menambah berat badan..aduh :P

td after maghrib, called mak again sebab angah tanya sumthin...ohh aku memang ta retiberbual dalam phone dgn ayah...heh..tetiba ayah jawab phone then speaking la pulak...ayah guru bi since i was 4y.o....so haha agak gagap membalas...tiba-tiba ayah cakap..."i guess ur uni. really makes u melayu tulen..."..gulp..."gilap2 sikit.."
hahha..kan dah kena...bukan mkin lupa..cupa makin berkarat je...sejak masuk uni, xpernah jumpa kaum lain :P bile speaking dikatanya aku show off  T_T sedih betul...


kebelakangan ni, rindu kat arwah tok n tokwan..mungkin sebab sampai detik akhir ...ke liang lahad aku turut serta kot...macam layar memori pulak jadinya...takut mengenangkan dosa yang aku dah buat,sedih mengenangkan diri yang masih jauh kurang amalan dan ilmu...rindu mengenangkan insan2 tersayang...

got to go...last paper :) semoga dipermudahkan..semoga kejayaan dunia dan akhirat milik saya dan kamu :)

No comments: