Friday, July 1, 2011

kata teman itu...

hye2...
yeap bru2 nih sorang teman nih ...lelaki la...tetiba mesej..berkata yang tetiba teringat kat saya...wahhh ade jugak orang igt...eh tp kalo gf awak tau confirm gado besar..jd awk maklum kat die yer..bia die pon jd kawan saye...hehe...

sms yg mula2 mcm nak tak nak je saye layan...sbb?eiii rasa mcm xberminat nak layanla...saya kenal die dr teman lame...yg mne lastly tmn lame saye ade skit alzheimer(ejaan purba ker?) tros lupa...eeee kejam kan...tp xmgpa sbb saya xmaklumkan pd tmn itu...yer jd potpetpotpet ttg hidup msg2...tetibe die tye da bape lme kte kwn ?huh?errr dgn malu2 kucing jwb saya tak igt...bkn xpnting...bg stgh org die rse pntg tp bg sya org yg pernah warnakan hidup saya pasti dgn izin pencipta akn saya kenang...walaupon sekali jer jumpa saya akn kenang sbb .....hidup saya berwarna disebbkn mereka...

jwpn saya itu membuatkan die mmbls dgn ucpn terima kasih kmbali krna menggembirakan die..mnjadi pndgr setia(sye pndgr setia,jd sesiapa brmnt nk meluahkan silakan yer...)....mula2 amat trkjut sbb tak sangka die begitu mghrgai prsahabatan ini..Alhamdulillah...dia bgtau lg yg saya slalu mgundng tawa dan mmbuat die hlg resah bile share dgn saya...nak2 mmg confirm xkan bocor rhsia sbb pastuh saya akn lupa....hahaha...

jd setelah mrnung kenangan2 lalu,saya bgitu gmbira dpt mengembirakan hati org2 yg hadir dlm hidup saya..maaf kalau terluka dgn tingkah saya....saya sentiasa mghargai kehadiran teman2 dlm hdup saya tau...


p/s : berdoa agr diri ini mnjadi sinar yg sentiasa mgundg bahagia dan tawa org sekeliling...

2 comments:

azim_3110 said...

syukran ya ukhti..
ziarah kembali.. (^^)
blog yang simple..nice..

hati2, nanti dah terpaut hati, cepat2 jumpa tok kadi..jangan sek dok melayan perasaan diri.. :p

chekasha said...

terima kasih daun keladi en azim..hehe..masih xsmpurna...itu best fren..sudah milik org laen..dlm hati xde niat nak buat sesuatu yg boleh mnmbh dosa...ckup skdr buat org hepi...