Saturday, June 2, 2012

saya dah overdose caffeine...

assalamualaikum...
yup..again waktu yang sama saya masih lagi segar..hasil tegukan air yang wujud zarah-zarah caffeine...erk tak reti eja caffeine dalam bm...maaf...kalau cikgu tahu..atau lebih teruk pensyarah tahu...habis lah saya kan...semenjak terjebak dalam proses memiliki segulung ijazah, tidur saya tidak normal..saya tahu salah saya kerna tidak mahir menguruskan masa walhal 24jam sama macam orang lain..kan?

semenjak semalam,saya perasan yang kepala saya pening lalat dan sakit-sakit manja...yakin dengan seyakinnya tanpa was-was yang saya dah overdose caffeine ni...
masalah untuk saya...masalah...berbahaya ni...jadi sedang sedaya upaya melakukan pengurangan drastik terhadap pengambilan caffeine....

ayah dah marah sebab ayah kata fanatik sangat cara saya cintakan caffeine...jadi ayah beri amaran agar jauhkan diri dari caffeine agar nanti tidak merengek-rengek sakit,mengadu dalam telefon, buat mereka risau...haha..jelas motif utama saya kan...dah lah homesick melampau-lampau lagak belajar di afrika...padahal shah alam jer pun...sekarang dalam agenda nak bersakit-sakitan pulak..padahal hujung bulan dah final..

oh diri yang ketagihan caffeine..tolonglah..sayangi diri anda...

sakit kepala... :( rasakan ~

No comments: